
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въздух
Collapse
X
-
Въздух
Привет колеги имам следния проблем, значи наскоро смених водния радиатор и антифриза ,предишния радиатор беше протекъл и следователно имаше въздух в системата,но след като ги смених се чува бълбукане отвреме на време, а нали боксера се обезвъздушава сам,антифриза е чист маслото също и маркуча които влиза в приливника си тече антифриз,значи водната помпа работи,парно имам перфектно колата загрява добре и си държи 80 градуса,няма загуба на антифриз на какво може да се дължи това бълбукане?Наявам се някои от вас да сподели моя проблем.Колата е 1.3 боксерче.Поздрави
sigpicБързай бавно!!!Тагове: Няма
-
Ако не го е правила преди и е сигурно,че бълбука въздух,а не самата течност,много е вероятно при монтажа да имате незатегната скоба.От там да засмуква въздух при изстиването и после да го изкарва!Обяснението е малко шантаво,но се случва!
Другото,по- разпространеното е да е от гарнитура на глава,но след като не го е правила преди,не ми се вярва!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
-
Според мен няма проблем,абсолютно нормално е,даже се чува вътре в купето-сутрин при първото палене.Моя боксер беше така,па беше с 2 нови радиатораFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Ами приди да ми се спука радиатора неми го е правил този номер,аз смених и скобите все пак немисля да съм забравил някоя нестегната но случва се човек да сгреши,тогава да го приема за нормално това бълбукане,но има ли някакъв начин да го изкарам,или да оставя нещата така?Благодаря ви все пак!sigpicБързай бавно!!!
Comment
-
Пак си помисли и провери!Въздух ли бълбука или антифриза!Щото и преди може да си е било така,но да не си му обръщал внимание!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Ако надува маркучите прекалено силно,преди да е зягряла е от гарнитура на главата-газове!Ако не надува много и само си бълбука в казанчето,значи помпата ти е неред и работи чудесно!
Ако и това не те задоволява,прочети рецептата,която доктора пише в първата глава на главния герой,в книгата :Трима души в една лодка" от Дж.К.Джером!Особено заключението!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Винаги когато сменяш течността или по една или друга причина веднъж влезе въздух в охладителната система се чува това бълбукане. чува се все едно изпод таблото някъде или по точно от радиаторчето на парното което стои под таблото. Не е фатално и се оправя от самосебе си след 3-5 дни редовно каране. чува се по силно когато изфорсираш двигателя. направи следният експеримент за да се увериш в думите ми. когато запалиш мотора изфорсирай еднократно до 4000 оборота накъде и се заслушай ще избълбука ли.. ако да значи има въздух в системата. боксер се обезвъздушава сам, но както казах необходими са 3-5 дни редовно каране.
за да ускориш процеса направи следното: всеки път когато пристигнеш там за където си тръгнал когато спреш и загасиш мотора вдигни капака на двигателя и много внимателно и бавно разхлаби капачката на разширителният съд. трябва да чуеш изсъстяване. след като спре да съска затегни отново капачката.
повтаряй тази операция и ще се оправи проблема ти.
казвам ти от опит. миналата зима си сменях антифриза и после го имах същият проблем и така се оправи моята кола.In God we trust, all others pay cash.
Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance
Comment
Comment